Taśmy klejące z logotypem lub nazwą firmy stają się coraz bardziej popularne. I nic dziwnego. Są stosunkowo niewielkim wydatkiem dla firmy, a przynoszą jej szereg korzyści. Warto poznać je bliżej.
Mobilna reklama
Taśma pakowa z nadrukiem to mobilna reklama firmy. Paczki oklejone taśmą podróżują po całym świecie – logotyp firmy zobaczą więc nie tylko pracownicy poczty czy firmy kurierskiej, ale też wiele osób postronnych. Dzięki taśmie szerzymy świadomość istnienia naszej marki. A jak wiemy, jest ona niezwykle istotna zarówno w przypadku obecnych, jak i potencjalnych klientów. Taśma pakowa z nadrukiem dodaje też firmie nowoczesnego i profesjonalnego imagu. W oczach klientów firma dba o najmniejsze detale w swojej działalności, nawet o profesjonalne artykuły biurowe. Wśród wielu paczek czekających na odbiór w recepcji jakiejś firmy, paczka oklejona taśmą z nadrukiem zdecydowanie wyróżnia się na tle innych. Jej odbiorca nie musi oglądać etykiet z adresem – od razu chwyci odpowiednie pudełko. To sprawia, że nadawca firmy wydaje mu się profesjonalistą dbającym o swoich klientów.
Oznaczanie rzeczy
Taśma z nadrukiem jest niezastąpiona, jeśli chodzi o oznaczanie rzeczy. Osoba, która sięga po dany produkt w sklepie lub magazynie, często musi znaleźć go wśród produktów konkurencyjnych. Opakowanie oznaczone taśmą z nadrukiem sprawia, że od razu widzi ona, gdzie jest rzecz tej firmy, która ją zainteresowała. Taśma z nadrukiem może być też przydatna np. przy przeprowadzce biura, gdy meble lub kartony z rzeczami należącymi do danej firmie muszą być wyraźnie oznakowane, aby nikt ich nie przegapił podczas przewożenia. Dzięki niej łatwo rozróżnić kartony dwóch różnych firm, korzystających z tego samego magazynu czy korytarza. Taśma z firmowym nadrukiem przydaje się też… w terenie. Czasami zdarza się, że dana firma musi oznaczyć swoje miejsca parkingowe, kontener na śmieci lub miejsce zbiórki podczas zabawy integracyjnej – taśma sprawdzi się w każdej z wymienionych sytuacji.